...
مایکروسافت Copilot معرفی شد ! نرم افزارهای آفیس با چاشنی هوش مصنوعی

Copilot به دو روش بر بستر Microsoft 365 ادغام شده است. این هوش مصنوعی در برنامه های کاربردی Microsoft 365 تعبیه شده است و قابلیت های بی شماری را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. شما از این پس می توانید برنامه های Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و بسیاری دیگر را مبتنی بر هوش مصنوعی اجرا کنید

...
Chatgpt و افزونه هایش ، بهترین افزونه های Chatgpt را بشناسید

ChatGPT یک مدل زبان طبیعی (NLP) بزرگ است که با استفاده از معماری GPT-3.5 آموزش دیده است. این مدل می تواند با استفاده از داده های زیادی که از انواع مختلف متن ها و محتواهای دیگر جمع آوری شده است، به سوالات و درخواست های کاربران در زمینه های مختلف پاسخ دهد.

...
سنسور لایدار در آیفون چیست ؟

سنسور LiDAR یکی از تکنولوژی های استفاده شده در سیستم های واقعیت مجازی، خودران و بسیاری از دستگاه های دیگر است. مخفف LiDAR به معنای روشنایی و مسافت به صورت توصیفی و در حالت واقعی است.

...
galaxy s23 پرچمدار جدید سامسونگ را بهتر بشناسید

Galaxy S23 یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ در دسته گوشی های هوشمند است که در سال 2023 معرفی شد. این گوشی دارای مشخصات فنی بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فردی است که این محصول را از سایر رقبا متمایز می کند.

...
autogpt چیست ، تمام آن چیزی که باید در مورد رقیب تازه نفس chatgpt بدانید

چند ماه از عرضه عمومی ChatGPT می گذرد، اما تأثیر آن بر جهان مشابه یک بمب اتم عمل کرده است. با این حال، در زمانی که اغلب کسب و کارها نگران جایگاه فعلی خود هستند، گونه ای دیگر از هوش مصنوعی تحت عنوان Auto-GPT معرفی شده است. به طوری که با هوش بالاتر خود، ممکن است بتواند توجهات را به سمت خود جلب کند.

به وب سایت 8box.ir خوش آمدید! ما در اینجا به بررسی موضوعات مختلفی مانند تکنولوژی، سفر و گردشگری، سینما و دکوراسیون می پردازیم. 8box.ir در مهر ماه سال ۱۳۹۸ تاسیس شده و از آن زمان به بررسی موضوعات مختلف و ارائه آخرین اخبار و تحلیل‌ها در این زمینه‌ها می‌پردازد. امیدواریم که از مطالب ما لذت ببرید